cerita bisnes internet


Internet Marketing Success!
Wealthy Affiliate the most wide array of Internet marketing resources available in the World. From advertising techniques, to finding the right audiences, and choosing HOT products that sell like crazy, to 1-on-1 mentoring and coaching by Kyle and Carson. Wealthy Affiliate has everything you need to make money online.

Tip Bisnes Internet 2

Google Banned Checker? Apa benda ni?? Sebenarnya setiap website yang kita publish akan disenaraikan di dalam Google Index bergantung kepada teknik yang kita masukkan di dalam website atau blog. Lagi bagus teknik SEO anda,lagi cepat blog anda akan disenaraikan di dalam Google Index. Saya ingin berkongsi pengalaman saya berkaitan Google Index. Beberapa blog yang saya bina menggunakan teknik SEO yang saya pelajari dari ebook yang saya beli memang berguna. bayangkan,cuma beberapa jam sahaja blog saya disenaraikan di dalam Google. Seronok! tapi selepas beberapa hari,saya cuba search di dalam google,contoh:pewangi.blogspot.com tetapi tiada dalam Google Index. Memang pelik,tetapi memang benar. Pening dibuatnya.kalau tiada dalam index,macam mana trafik nak datang ke blog saya? Syukur sangat-sangat sebab saya terjumpa satu tool yang amat berguna untuk saya kongsi bersama. Google Banned Checker. Siala lawat:Google Banned Checker

Tool ini akan memberikan anda maklumat samada blog anda di 'banned' atau tidak di dalam google. Jika ia memaparkan blog anda tidak di 'banned', anda perlu check samada blog anda menggunakan Black Hat SEO atau tidak.

0 Responses to “Tip Bisnes Internet 2”

Post a Comment

Google

Archives

  • November 2007
  • November 2008

Links

  • MySolveware
  • I Love Kuala Lumpur
  • Online Exam Tips
  • Shrek 3 Wallpaper
  • Miss Universe 2007 Pic
  • Kuala Lumpur Hotel
  • Funny Picture


XML

Powered by Blogger

make money online blogger templates

Technorati Top Tags


© 2006 cerita bisnes internet | Blogger Templates by GeckoandFly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn how to make money online | First Aid and Health Information at Medical Health